همه چیز از همه جا

آخرین موزیک موزیک ویدیو فیلم نرم افزار برای دانلود به همراه آخرین خبرها و جالب ترین عکسها

همه چیز از همه جا

آخرین موزیک موزیک ویدیو فیلم نرم افزار برای دانلود به همراه آخرین خبرها و جالب ترین عکسها

تدارک انفجار موشک های ایران در آسمان

منطقه آماده جنگ موشکی می شود
تدارک انفجار
موشک های ایران در آسمان
اسرائیل 10 هواپیمای رد یاب موشکی دراختیارآذربایجان می گذارد


خبرگزاری «نووستی» به نقل از روزنامه شرق الاوسط نوشت که "اسرائیل برای فروش هواپیماهای بدون سرنشین به جمهوری آذربایجان با دولت این جمهوری وارد مذاکره شده است. قرار است 10 فروند از این هواپیماها به آذربایجان فروخته شود."
مناسبات نظامی و امنیتی اسرائیل و آذربایجان سخن تازه ای نیست. فروش هواپیما و سلاح نظامی نیز معامله جدیدی در جهان نیست. بنابراین آنچه اهمیت خبر بالا را برجسته می کند مشخصات این هواپیماست که بر احتمالات روز به روز در حال تقویت حمله به ایران می افزاید. هواپیمائی که اسرائیل می خواهد به آذربایجان بفروشد و در واقع دراختیار این جمهوری قرار بدهد ردیاب شلیک موشک زمین به هواست. یعنی می تواند پیش از رسیدن موشک شلیک شده به هدف رادارهای زمینی را جهت‌دهی کند تا آن را در هوا منفجر سازند. این هواپیما همچنین قادر به حمل تجهیزات جاسوسی به وزن 150 کیلو ست.
هنوز هیج مقام امریکائی تائید نکرده است که از خاک آذربایجان برای حمله به ایران استفاده خواهد شد، بنابراین مجهز شدن آذربایجان به این هواپیما صرفا برای کمک به اسرائیل برای ردیابی موشک هائی است که احتمالا پس از حمله به ایران از جانب ایران به سوی اسرائیل شلیک خواهد شد. یعنی این ردیابی را اسرائیل چند گام جلو آورده و در جوار ایران برقرار می کند.
حال نکته بعدی آنست که خنثی سازی موشک شلیک شده توسط چه سیستمی و از کجا صورت خواهد گرفت؟ اگر در اسرائیل باشد، این هواپیما فرصت زمانی به این کشور می دهد. اگر در ترکیه باشد باز هم این فرصت که ثانیه به ثانیه آن اهمیت دارد به اسرائیل داده می شود که متحد نظامی و امنیتی اش، یعنی ترکیه موشک ایران را پیش از رسیدن به اسرائیل در هوا منفجر کند. و اگر خود آذربایجان و یا از پایگاه های امریکا در ترکمنستان چنین اقدامی صورت گیرد، یعنی علاوه بر جنوب و غرب ایران که امریکا درآن مستقر است، در شمال ایران نیز حلقه محاصره تنگ شده است!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد